dinsdag 19 oktober 2010

Clubdag Crazy Copics

Hallo, 
gisteren ben ik met Agitte naar een groep super enthousiaste Copic-gebruikers geweest. De club Crazy-Copics hield hun clubdag in Oss, dus voor Agitte en mij een thuiswedstrijd. We hebben beide een workshopje gegeven, waarop we leuke reacties gekregen hebben. Op deze club vind je veel informatie over de aanschaf en het gebruik van Copic Markers en veel kleurvoorbeelden met kleurnummers. Ga er maar eens kijken, waarschijnlijk word je dan wel lid en kun je volgend jaar ook meedoen aan een clubdag.
Iedereen kreeg een rijk gevuld materialenpakket en een aantal cadeautjes, waaronder een sketch marker en een papierblok.

 Met het materialenpakket heb ik vandaag wat kaarten gemaakt, heb alleen een snijliniaal en lijm er bij gebruikt. Dit keer geen ponsen en stansen, want ik had geen puf om boven de spullen te halen. Je ziet dat je ook met simpel basismateriaal gecombineerd met mooi scrappapier van Bo Bunny mooie kaarten kan maken. Ik zal rondom de roosjes nog wat blaadjes ponsen, dat komt morgen wel. Dit gratis digi-tje is van Precious Moments, de tekst moet er ook nog bij: " Color your own world"  of zo iets.
Leuk voor de herfst, neem ik mooi mee naar de beurs volgende week in Wiesbaden, daar zijn Annie en ik weer voor 4 dagen onder dak. Vooraf aan de beurs hebben we de tweede Duitse Certificeringsdag. Je merkt wel, we zitten niet stil, ondanks ons pre-pensioen.
Hier nog de gebruikte kleurnummers, ja zeker het manneke heeft de beroemde rode haartjes gekregen, die  we gisteren samen hebben gekleurd.

P.s. het gaat goed met de volgers, als ik voor dinsdag 12.00 uur de 700 haal, trek ik de prijs nog voor mijn vertrek naar Duitsland, zo niet dan wachten we tot volgende week hiermee.
Groet Diny

3 opmerkingen:

Marjanne zei

goh wat mooi gekleurd,voordat ik het zo mooi kan... heel mooi je kaartje!!

Thea zei

Zal zo eens kijken op de crazy-copics, misschien is het iets voor mij. De clubdag is helaas te ver uit de buurt voor een dagje.
Nu je kaartje, prachtig wat een lief stempeltje!
Groetjes Thea

Sandra1968 zei

Een superleuke kaart!