vrijdag 2 maart 2012

Waarvan droomt zij?

Hallo,
Omdat het zo'n lekker voorjaarsweer is, kom ik met een zomerse kaart. Deze dame droomt, maar waarvan? Ik denk van een lekkere zomer, waarin ze naar het strand kan gaan. Ik heb haar ook meteen maar een erg hoogzomerkapsel in groen gegeven. Ze zeiden vroeger altijd tegen een roodharige: "Mooi rood is niet lelijk` Jullie mogen beoordelen of dat ook voor dit groene kapsel geldt.


Jullie herkennen de afbeelding natuurlijk wel, het is er weer een van Krista Smith, een Saturated Canary. Kan het ook niet helpen, die haren die slaan echt alles. 
Ik heb weer eens gekleurd zonder een dessinpapiertje erbij te hebben, niet handig, want ik kon niets vinden dat zowel die felle groene als die cyclaamkleur bevatte. Daarom heb ik het felle groen ingebracht met een effen papier. Kon ik meteen mijn nieuwe hartjes border van Memorybox gebruiken. 
De haren zijn streng voor streng gekleurd, waardoor je dat luchtige effect krijgt.

Ik heb de afbeelding uitgeknipt, omdat mijn Perfect coloring papier te wit was bij de beige achtergrond van het dessinpapier. Dat is trouwens van My Minds Eye, een wat ouder papiertje uit mijn voorraad.


Voor het kleuren gebruikte ik:
Huid: E0000-000-21-11
Haar: YG00-03-17-67
Bikini : RV00-63-66
Tas: YR15-18

N.B.Nellie was erg blij met haar gewonnen Trouvaille, ik hoop binnenkort weer met wat leuke candies te komen.
Wisten jullie dat de nieuwe sketch markers al bij de winkeliers binnen zijn, bij de groothandel zijn ze weer in bestelling. Ik moet nog even een weekje op mijn extra bestelde set wachten. Dus als je erover denkt om ze te kopen, wacht dan niet te lang, om teleurstelling te voorkomen.
Morgen, zaterdag 3 maart, mag ik in de grote hobbywinkel van Anita. Do-It Creatief in Elst een demonstratie geven met mijn Copics, ik zou het leuk vinden om jullie daar te zien. Kom gerust met je vragen en opmerkingen, ik zal ze graag beantwoorden. 
Groet Diny





47 opmerkingen:

Bastelmichaela zei

Wow, das sieht ja echt geil aus, traumhaft.
LG Michaela

Frouwkje zei

Hoi Diny,
T'is weer een prachtige kaart. Heel gaaf dat groene haar. Mooi gedaan ook!
Liefs, Frouwkje

chrilvian zei

ooo dini, wat GAAF!
prachtig dat groene haar

Linda zei

Ohhhhh wat gaaf gedaan, die haren zijn super mooi gekleurd zo. Al hoewel ik het niet zou kiezen voor op mijn eigen hoofd hahaha
gr linda

ursula Uphof zei

Ek zou niet de groen haren wil hebben, maar zij diet daar heel goed mee.

Unknown zei

Wat een beeldige kaart en ik vind dat groenen haar juist heel leuk en wat kleure je toch schitterend ik kom een keer naar Oss toe voor een cursus kijken wanneer ze zijn en ik wacht gespannen af wanner de Trovaille komt hahha ben er zo blij mee
je kaart is onderweg hoor

Liefs Nellie

Tinie zei

Wauwww wat een haren!!! Super zeg!! Echt geweldig ingekleurd! En nog bedankt, want dankzij jouw blog heb ik het Perfect Coloring Paper besteld en wat kleurt dat geweldig zeg!!

Groetjes Tinie

Els Wouters zei

Ik vind het groene haar geweldig Dinny

Marian zei

Wat gaaf dat groene haar vind de kaart superssss
Groetjes

Prettypresents zei

Wat een beauty is het weer Diny. Ik zou haast zelf zo'n groen kapsel geven heerlijk lekker fris. Of dat in de zomer de zelfde kleur behoud weet ik niet hoor..... Ik vind de kaart super, de stempels van Krista doen het ook altijd goed.

Groetjes,
Nanda

Toneloni * Tonje zei

Loooooove the green hair!!

Have a great weekend

Hugs
Tonje

Gea zei

wauw Diny, een geweldige kaart! Het groen haar is prachtig, en de hartjesrand ook!
Groetjes Gea

Samantha zei

Heel erg mooie kaart en dat haar vind ik super!
Groetjes, Samantha

Wilma zei

Hallo Diny,
Een echte "CANARY" met dat groene haar. Volgens mij droomt deze BJOETIE van rood haar, want net wat je schrijft "Mooi rood is niet lelijk" ☺☺☺.
Enneh.....ik zou wel eens een kaartje willen zien helemaal ZONDER dessinpapier, want op deze PRACHTIGE kaart komt juist de groene kleur ontzettend MOOI over.
Nog een fijne vrijdag en alvast een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Joke de Wit zei

Wat een leuk kaartje,en de kleuren zijn heelllll mooi.Groetjes Joke

Marijke zei

Mooi groen is ook niet lelijk, heel erg mooi gekleurd! Gedurfde kleurencombinatie, paars/groen. GAAF!


Groetjes, Marijke en Chantal

Peggy zei

Ik vind het prachtig ingekleurd en de groene haren vind ik super goed passen.
Heel mooie kaart.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Anita zei

Ik ben niet zo van de groene haren hoor......mislukte verfbehandeling zeker...hihi.

Gr. Anita

KarinsArtScrap zei

een schitterende kaart met prachtige gekleurde haren van groen diny.

groetjes karin

Monique zei

Wat een leuke kaart Diny. Ik kijk altijd op je blog, maar reageer niet altijd. Betekent niet dat ik je kaarten niet mooi vind hoor. Ik vind de 1 nog mooier dan de ander en vind het leuk om te zien hoe jij inkleurt.

groetjes Monique

Susie Wusie zei

Jeetje...das wel even wennen hoor...groen haar! Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden...van die kleur dan, want de manier hoe het haar gekleurd is die is echt helemaal gaaf!!! Mooi gedaan!

Groetjes Suus

Helga zei

Wow - die Haare sind spektakulär koloriert ! Wunderbar ! Na man sieht, Du bist eine Meisterin !
Alles Gute
Helga

Mieke zei

Dat is eens iets helemaal anders! Super leuk is het, wat heb je ze mooi ingekleurd. Prachtige kaart!

Hetty zei

Heerlijk zomers kaartje! En dat groene haar is zo leuk gedaan!

Unknown zei

diny
je hebt een ongelovelijke inspiratie
wie denk aan groen haar en eerlijk gezegd
het is echt ongelovelijk mooi gedaan en een durver bent je wel
om zo iets mooi te maken
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Mariska zei

GEWELDIG dat groene haar Diny. Erg mooie kaart!

xxx
Mariska

Kim zei

Echt gaaf dat groene haar! Het spat gewoon van het scherm af. Prachtige kaart.

Groetjes Kim

Liesbeth zei

een gedurfde kleur Diny, maar het ziet er wel schitterend uit op je kaartje.
gr. Liesbeth

Lenie Hempen zei

Wat een schitterend kaartje Diny.
Echt geweldig.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Adriana zei

Is ze niet gewoon zeeziek? Hi, hi, oh nee daar wordt je gezicht groen van, toch... nee zonder gekheid het is een heerlijk frisse kaart! Prachtig hoe je dat haar laat golven...
Groetjes Adriana

Gerrittina zei

Super gekleurd die haren. Wel een gewaagde kleur.

Gr.GZ

Sandra zei

supergave kaart
gr sandra

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Diny,

Ooit heeft een waarzegster gezegd, dat ik een man zou trouwen met groen haar.Maar als ik zo jouw kaartje zie, had ik dat niet erg gevonden. ( het is 't niet geworden hoor ) Ik vind hem echt schitterend gaaf. De huid is ook weer super ingekleurd.
Wij komen nog eens een workshop bij je doen, maar konden die datums niet die je opgegen had.
Eerst op vakantie en dan mail ik je.
Dus gewoon een geweldige kaart en succes morgen in Elst. Te ver weg voor mij. Helaas.

Groetjes LIda

Joke zei

Gaaf kaartje Diny en mooi groen haar is ook niet leleijk.
Vell succes morgen als ik tijd heb kom ik even naar Do-it maar in de Rijnhal is ook de Crea beurs.
Fijn weekend groetjes Joke

Helen zei

Hoi Diny, wat een supergaaf kaartje weer en ik vind je kleurencombi prachtig. Je had ons al een keer groene haren laten zien bij de cursus, maar deze slaan alles, wat super ingekleurd; ik oefen nog even door .....

Devlin zei

Wat prachtig!
Ik vind het helemaal geweldig hoe je zulke dingen en kleurtjes gewoon uitprobeert.

Colien zei

Erg gaaf, Diny! Als roodharige zeg ik; Mooi groen is ook niet lelijk! :)
grtz.Colien

Wenda zei

Deze groene haren zijn weer schitterend geworden.

Liefs Wenda

Dorothee zei

wow,super mega schön

Riet zei

Wat een schitterende kaart Diny.

Liefs Riet.

Mieke R. zei

Hallo Diny,

Wat is het weer een prachtige kaart,
na al die geweldige lessen moet ik
nog veel oefenen zie ik wel....
Kleurige groetjes Mieke R.

Mieke R. zei

Hallo Diny,

Wat is het weer een prachtige kaart,
ik moet na al die gewldige lessen nog
veel oefenen zie ik wel...

Kleurige groetjes Mieke R.

Cathy zei

Prachtig ingekleurd!!! En ik vind de kleurencombo geweldig!

Tammi zei

Diny that hair is fabulous, such a pretty green...a gorgeous card, love it! Now I'm dreaming for summer to be here. :) ~hugs

Anoniem zei

WOW! i LOOOVE her hair! amazing hun. big hugs!

Monique Kools zei

Wat ziet dat er gaaf uit met dat groene haar. Het totale plaatje is weer een plaatje.
groetjes Monique

СВЕТЛАНА zei

Какие красивые зеленыен глаза!!!