dinsdag 8 januari 2013

een bijzonder iemand

Hallo, 
vandaag de tweede condoleance kaart die ik pas maakte met de stempelset van Noor-design, die deze maand in de winkels komt. 
Ik vind dit een prachtige tekst om aan iemand te sturen die net een geliefde verloren heeft.


Ik heb bij de tekst een passende stempel van Studiolight gezocht, een mooie vlinder gekleurd met Copics in kleuren die passen bij het achtergrondpapier van Noordesign uit een Vintageblokje.

De vlinder is gekleurd met kleuren uit YR 20 groep.
Het hart is een stans van Lin & Lene, mooi passende bij de gevoelige tekst.
Op drie hoeken heb ik een hoekje geplakt, dat ik stanste met een Noor-designhoekje


Achter de bloem in de rechterhoek heb ik een aantal gestanste blaadjes geplakt, ook weer gemaakt met een een Noorstansje. 



Groet Diny


20 opmerkingen:

Marianne zei

Echt een hele prachtige kaart!
Groetjes,
Marianne

Hanny zei

Wat een prachtige kaart Diny.

Groetjes Hanny.

Linda zei

Prachtig is ie geworden
gr linda

Unknown zei

wouw ,ze is heel mooi diny
veel liefs van marcelline

Tinie zei

Wat weer een beauty, ben helemaal weg van je kleuren die je hebt gebruikt!!! (de stempelset heb ik al besteld:)]

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Prachtig is dit Diny. Zo mooi, sfeervol en stijlvol. Dit zal een verdrietig iemand echt goed doen. Mooie warmekleuren ook.
Groetjes Joke

jans zei

heel stijlvol kaartje jammer dat we ze soms nodig hebben grt jans

Time to be creativ zei

Was für eine tolle Karte, wunderschön.
Liebe Grüße, Anja

Heidie zei

wat een mooie stijlvolle kaart. En die tekst vind ik erg mooi.

groetjes Heidie

Lenie zei

Wat een prachtige kaart met mooi tekst.
groeten Lenie

Joke zei

Wat een stijlvolle condoleance kaart erg mooi zo met die tekst erop.
groetjes Joke

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtig e kaart! Inderdaad een hele mooie tekst!

Groetjes, Natasja

Marianne Schut zei

Ook deze is weer prachtig Diny! De mallen die je hebt gebruikt zijn echt geweldig mooi! Liefs Marianne

chanya13 zei

Beautiful card!!! Love colouur combo

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart en prachtige vlinder Diny.
hele mooie kleurencombi heb je gebruikt.

groetjes karin

Yvonne zei

Hele mooie zeer stijlvolle kaart!
liefs Yvonne

Made by Jolanda zei

supermooi kaartje Diny!

Liefs,
Jolanda

anita01 zei

Bijzonder mooi ook je tekst zo heerlijk scherp, geweldig hoor.

Warme groetjes,
Anita

Gea zei

prachtige kaart!
groetjes Gea

Bea zei

woww wat een gave candy, ben net aant kleuren en mis nog een hoop kleurtjes misschien heb ik geluk