dinsdag 16 april 2013

Hiep hiep hiep Hoera

Hallo blogvolgers, 

ik kom weer met een verjaardagskaart. Altijd handig om die in huis te hebben. Ik heb op mijn verjaardag zoveel eigen gemaakte kaarten gekregen, gewoon te gek. Dus heb ik me voorgenomen om zelf ook maar eens weer eigen gemaakte te gaan sturen. Ik heb ze meestal in een grote doos liggen voor allerlei promotie doeleinden.
Op deze kaart een Tilda gebruikt die een hart meebrengt voor degene die ze feliciteert.


Het papierblokje heeft allerlei zachtroze en bruine kleuren, ik vond dit er wel bij passen. dit plaatje had ik weer eens gekleurd zonder eerst papier erbij te nemen,


Ze is uitgestanst met een Spellbinders stans van de laatste maand..

De rozen op de kaart zijn zelfgemaakt met de  Floral Flourishes bloem 3 van Joy/Noor!Design. Op het Youtbe kanaal van Noor!design staat een heel duidelijke video over het maken hiervan. Superleuk om te doen. Ik heb de bloemen eerst aangezet met inkt en toen met wat structuursneeuw bewerkt.
De tekst komt van Joy!/Noor!design




Verder heb ik met veel Doohickeys gespeeld op deze kaart.


Voor het kleuren heb ik gebruikt:
Huid E000-00-11-R21
Haren E21-25-29
hart strik R81-85
Kleren B60-63

Ik wens jullie een fijn week en tot een volgend bericht
groet Diny

13 opmerkingen:

Lenie zei

wat een schitterende kaart en ook van die mooie bloemen erop.
groeten Lenie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Geweldig mooi.
Groetjes Miranda

Lia zei

Had hem al bij Noor bewonderd, en vind hem geweldig leuk,
groetjes Lia

Hanny zei

Wat een schitterende kaart is dit weer en zulke mooie kleuren ook, lief afdrukje, top.
Fijne dag, liefs Hanny♥

Marianne zei

Zag hem al voorbijkomen... het is een toppertje!!!
xxx Marianne

KarinsArtScrap zei

het is een prachtige kaart Diny.

groetjes karin

Tinie zei

Wat een beauty Diny en wat heb je zachte lieve kleuren gebruikt!!! Toevallig dezelfde mal gebruikt:)

Groetjes Tinie

Mieke zei


Hallo Diny,

Erg mooie kaart,lief en super van
kleuren.
Kleurige groetjes Mieke Rutjens.

Anita Meijer zei

Wauw Diny wat is dit weer een schitterende kaart, ik vind hem helemaal geweldig. Een beauty is het.
Liefs van Anita

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur ook en hele prachtige bloemen.

Groetjes, Astrid.

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Diny.
Echt schitterend.

Lieve Diny
Door omstandigheden zal Ik het bloggen moeten minderen.
Ik reageerde dagelijks,maar dat is niet meer mogelijk.
Ik blijf wel genieten van Je blog,maar zal zo nu en dan een reactie achter laten.
Vragen en belangstelling mag altijd,zie mail adres.

Liefs en groetjes Leny Hempen

Marian zei

Je kaart is schitterend mooi. Prachtig de kleuren combinatie. En je bloemen zijn mooi
Groetjes Marian

Linda zei

schitternd kaartje
gr linda