donderdag 18 april 2013

Mooi voor de troonwisseling

Hallo blogvolgers, 

vandaag iets heel anders.
Na het interview met onze aanstaande koningspaar gisteravond, kom ik vandaag met een tutorial over het maken van deze koningsbroches, gemaakt met foam en Floral Flourishes mallen nr.6002/0156 tm 0160 van Noor!design/Joy

Zo snel heb ik nog nooit broches gemaakt, Annie kwam er mee, ze denkt dat het door Ilse Scheffer bedacht is, dus voor haar alle credits.

Ik laat je hier alleen de resultaten van enkele uurtjes knutselen zien, de tutorial heb ik in PDF gezet, zodat je hem gemakkelijk kunt opslaan of printen.
Intussen ben ik, na een bezoekje aan kleindochter en vriendinnetjes al meer dan de helft kwijt, zelfs de kleine jongetjes wilden een oranje broche, leuk toch.
De meisjes kozen voor ........roze, natuurlijk.









Je kunt op de plaatjes zien, dat elke van de vijf mallen weer een totaal andere bloem geeft.

Groet Diny



16 opmerkingen:

Thea zei

Leuk Diny....

JOKE zei

Wat ziet dit er heerlijk vrolijk uit Diny!!!!!
Geweldig leuk gedaan...
Liefs Joke

roelie zei

super leuk idee diny

zal er ook eentje gaan maken

gr roelie

Petra L zei

Wat een leuk idee Diny :-)


Lieve groetjes, Petra

Karin Heiloo zei

ik vind ze leuk!!!

groetjes Karin

KarinsArtScrap zei

super gaaf zien ze eruit Diny en heel erg kleurrijk.

groetjes karin

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Zijn zeker mooi Diny. Ik wou zeggen toen ik het plaatje zag: "zeker naar de uitzending gekeken gisterenavond". Je begint ermee in je verhaaltje bij deze fleurige bloemen. Jammer dat ik je niet gezien hebt op de beurs in Den Bosch. Ik was ziek. Zou samen met mijn nicht Antoinet gaan. Tot een volgende keer. Gezellige lieve groetjes Lida

m@rj@ zei

Wow Diny erg leuk ik ga meteen stansen!

Joke zei

Leuk gedaan ik had ze al op facebook bij noor design gezien.
Ook je kaartje van dinsdag erg mooi.
Groetjes joke

Unknown zei

Ze zijn heel erg leuk geworden!

Marie-Anne zei

Wat zijn ze grappig.

Marie-Anne

Heidie zei

wat mooi zeg. Kan me voorstellen dat de meiden en ook de jongens er een willen hebben.

liefs Heidie

Sandra zei

erg leuk
gr sandra

Gerrina zei

Gaaf dat je dit deelt! Een super idee! Fijn weekend, Gerrina

Frouwkje zei

Superleuk Diny!! Kan me voorstellen dat je kleindochter en haar vriendinnen dit mooi vinden!! T'is echt één kleurenbom!!
Liefs, Frouwkje

Yvonne zei

Geweldig, wat zijn die gaaf zeg!
liefs Yvonne