donderdag 23 mei 2013

Silhouettes Flowers van Noor en uitslag Candy


Hallo,

vandaag eindelijk de verloting van de Old Letter stempel, ik moest even wachten tot de stempel in huis was. Onderaan deze post maak ik de winnaar bekend.


Maar eerst weer een andere verwerking van de mooie Silhouettes Flowers van Joy/Noor!Design.  Ze zijn nu in de winkel, dus hup,hup er naar toe als je ze wilt hebben.

Ik heb een van de vier soorten gebruikt op deze kaart.

artikelnummer 6410/00510

Deze kaart heb ik op kleur gebracht met Hero  Arts Schadow Inkt
Kleur Forever Green.

Voor de topkaarten  gebruikte ik fluweelkarton, dat te koop is bij Doeading, het heeft een lichte structuur in zich en is te koop in vellen van 15 bij 30 cm, hoe handig.
Als eerste stempelde ik de bloem met Versamark, daarop strooide ik wit embossingpoeder en dat heb ik verhit.
Dit heb ik bij de grote en de kleine topkaart gedaan. Beide bewerkte ik daarna met een sponsje met schaduwinkt, op de kleinere topkaart duwde ik harder op de spons met inkt, waardoor deze donkerder is geworden.
Ook het kleine tekstkaartje is met inkt bewerkt, de tekst komt uit een Noor!Design stempelset, 6410/0013


Daarna moesten er toch ook wat grappige spatjes op met
 Shabby embossing poeder wit met goud(Fran-tage )
ik laat hier zien hoe het eruit ziet, kreeg hierover veel vragen. Het wordt intussen bij de bekende hobbywinkels verkocht.



De kaart is daarna zo klaar, een lint en plakparels en klaar is Diny



Nu de verloting van de old letter stempel


De winnaar is  JOKE

Gefeliciteerd, ik hoop dat je er mooie kaarten mee maakt.
stuur je adres naar me en ik zend hem naar je toe
dsprakel@gmail.com




15 opmerkingen:

Durvina zei

In een woord : SCHITTEREND.
Wat een klasse kaart.

groetjes, Durvina

Mieke zei


Hallo Diny,
Grandioos....wat straalt deze kaart
elegantie uit,super en zo warm van
kleur.
Kleurige groetjes Mieke Rutjens.

Antoinette Voorn zei

Wat een.lief kaartje heb je gemaakt! En je combinatie van kleuren met je afdrukje maakt het tot een prachtig geheel! Helemaal te wowwwwww...

Gr Antoinette http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Maris zei

heel mooi gemaakt, en Joke gefeliciteerd

Linda zei

Geweldig mooi is ie weer geworden
gr linda

Anoniem zei

Diny wat is dit geweldig mooi gedaan. Schitterend zijn deze nieuwe stempels ennetje is dan heel fijn dat je kunt zien wat voor moois je ermee kunt maken.
Ik zie dat ik ook de prijs gewonnen heb. Hier ben ik helemaal blij van. Ik vind hem mooi.... Prachtig dank je wel.
Groetjes Joke

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart met een hele mooie kleur Diny.

groetjes karin

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Prachtige kleur.

creacora zei

Heel sjiek deze kaart voor elke
gelegenheid ook !!

Groetjes Cora

Lenie Hempen zei

Een pracht van een kaart Diny.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Frouwkje zei

Een hele mooie kaart Diny!! Prachtig de witte bloemen met de groene achtergrond :-).
En Joke...van harte gefeliciteerd met je prijs!! en Diny, bedankt voor de kans om te winnen!
Liefs, Frouwkje

Dina zei

super mooie kaart, mooi slicht, daar hou ik van

Unknown zei

diny
het is een schitterende kaart
heel eenvoudig en daar hou ik van
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Yvonne zei

Oh, dit is wel heel erg mooi Diny! Zo leuke om ook eens lekker met dit soort stempels te werken. Je weet er ook ieder keer weer iets heel moois van te maken!
liefs Yvonne

anita01 zei

Schitterend mooi Diny, zie ze vast live in juni ;o)

Warme groetjes,
Anita