woensdag 19 maart 2014

Mirabelle

Hallo,

meteen toen ik deze afbeelding trok deze me aan. Zo sereen dat meisje. Ik heb er meerdere gekleurd, deze met mijn Copics. 


De kaart is een model gemaakt met een van de Shape Art mallen van Dutch Doobadoo, je legt zo'n mal op papier, trekt de vorm om met potlood en knipt hem uit. Zo doe je dat met alle lagen van de kaart


Ik gebruikte als designpapier een velletje uit het nieuwe bloc van Noor met allemaal papiertje met houtstructuur. 
Verder de decoraties in zwart/ paars gehouden , dit vond ik bij deze stempel wel passen. 

Voor eht Copic kleurwerk gebruikte ik de V90 groep en de E 40. 


Ik kon weer lekker mijn gang gaan met allerlei mallen en bloemen. Hier zie je nog een veertje van Noor design, onder het popje een blauwe rand die deze maand uitkwam.

Rechtsboven zien jullie een rozenhart, dat maakte ik zelf met papierklei, de mal had ik ook zelf gefabriceerd met Mould-n-Pour. Hieronder zie je de mallen die ik maakte. De nieuwere verpakking is rood/zwart en de siliconen zij grijs. Dat is het enige verschil. Met deze malletjes kan ik dus -tig rozenharten maken.Ik weet dat het bij Doeading zeker te koop is.


Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb gegeven.
Groet Diny

Volgen jullie me al op Bloglovin, dat is heel handig. Je krijgt dan meteen het overzicht van de laatste berichten.
Het enige dat je moet doen, is je aanmelden bij Bloglovin en daarin al je favoriete blogs volgen.



11 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

corryskaart zei

oh wat mooi ziet dit er uit in prachtige kleuren en leuke en mooie dingen erop!
groetjes corry

Lia zei

Wat gaaf Diny, en wat een super gave kleuren heb je gebruikt, ik moet nodig mijn Shape Art mallen eens gebruiken,
groetjes Lia

creacora zei

super mooi deze idd het meisje straalt zo'n rust uit mooie kleuren mooie emblisments een beauty weer !!

Ju@nita zei

Wat een schitterend geheel Diny heb je weer van gemaakt.Ben toevallig gisterenavond met de molds van Martha Stewart in de weer geweest.Had alleen andere klei van L'Artista maar sommige frames krijg ik er niet uit blijft plakken en gaat kapot.Dus moet even die van Martha Stewart aanschaffen(was toen uitgekocht).En die jij nu gebruikt wil lk ook proberen waren laatst uitverkocht op de demodag.

Je hartjes mal blijft me favoriet en heb hem al gespot bij Prima Marketing en nog een hoop andere mooie.

Lieve groetjes Ju@nita

Unknown zei

Heel gaaf!

Groet Sheila

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart Diny. Mooi van kleur ook.
Leuk zo je eigen kleimallen te maken.

Groetjes, Astrid.

KarinsArtScrap zei

prachtige afbeelding en een schitterende kaart Diny.

gr karin

Marie-Anne zei

Wat een mooie kaart weer!

Marie-Anne

Yvonne zei

Geweldig ook deze stempels vind ik weer helemaal te gek!!
Heb ze van mijn kinderen voor mijn verjaardag gekregen, boffen he!!
liefs Yvonne

Magda zei

Prachtige afbeelding, super kleurwerk, ben benieuwd waar deze afbeelding te vinden is.
Van welk merk en waar ??
Groetjes,
Magda