vrijdag 23 mei 2014

Have a blossom day

Hallo, 
afgelopen woensdag kreeg ik een nieuwe stempelset van Noor in handen, genaamd "Cherry Blossom Tree". 
Daar ging  ik onmiddellijk mee aan de slag. 

Het meeste van wat ik er mee gemaakt heb is nog even geheim, dat komt op mijn pagina in het Noor Magazine nummer 3. Daar zal ik nog veel meer mogelijkheden en voorbeelden van het doodelen met en rondom Noorstempels laten zien.
Onder deze link tref je de nodige informatie voor  het geval je een abonnement wilt nemen. Als abonnee heb je veel voordelen, een ervan is, je weet dan als eerste wanneer de volgende Noorvriendinnendag is en kunt je plekje veilig stellen.

Ik heb een klein kaartje gemaakt dat je aan een cadeau kunt bevestigen.


Nadat ik de tekst en drie bloempjes gestempeld had, heb ik twee halve rondjes getekend met een ronde snijmal, dit deed ik dun met potlood. Binnenin die halve cirkels ben ik gaan doodelen. Ik heb vier verschillende motiefjes gebruikt. Ze zijn alle vier heel simpel na te tekenen. Op mijn Pinterestbord kun je een groot aantal oefeningen vinden voor het doodelen.
Ik gebruikte Multiliners in zwart in de maten 0,1-0,3 en 0,5.


Na het doodelen heb ik dit keer schaduw aangebracht met een potlood, ik gebruik graag een wat zachter potlood b.v. 2B. Breng de schaduw zachtjes met de zijkant van de potloodpunt aan, doezel deze uit met een doezelaar, zo een die je ook bij het werken met kleurpotloden gebruikt.


Je ziet dat ik ook aan de buitenkant van de halve cirkels schaduw heb aangebracht, daardoor komen de rondjes omhoog.
Ik weet nog niet zo goed op waarmee ik dit soort kaarten zal versieren, daarom een touwtje en een stukje lint en een enkele plakparel.
Ik hoop je weer wat inspiratie te hebben gegeven.


Een fijn, zonnig weekend,
groet Diny




6 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Hoi Diny, ik heb de laatste tijd gezien wat je allemaal maakt met het doodlen, weer een nieuwe verslaving erbij? Het zijn prachtige motieven. Ik doe het je niet na,hoor! Ik hou het wel bij poppetjes tekenen als ik bijv met iemand aan de telefoon zit hihjhi. Deze kaart is ook weer een kunstwerkje,toppie hoor!

Marie-Anne zei

Wat een leuk cadeaukaartje!

Marie-Anne

Lia zei

Superleuk kunstwerk heb je er weer van gemaakt, groetjes Lia

Marian zei

Wat ziet dit er weer mooi uit
Prachtig getekend
Groetjes

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart.

gr karin

ger zei

leuke mal is dat die wil ik wel winnen