donderdag 22 januari 2015

Happy Birthday

Hallo, 
eindelijk heb ik weer eens een kaart gemaakt.


Met al die nieuwe papiertjes en stansen, kun je het niet laten om aan de slag te gaan. Ik nam een plaatje dat ik al gekleurd had, dit paste precies bij de papiertjes uit Paperblok nr. 12 van Studio Light. die hebben 8 nieuwe pads uitgebracht, dus keuze genoeg.


De fluitspelende dame zette ik op de notenbalk van Noor design, passend toch?
Ik heb de kaart bewust rustig gehouden, zodat je het kleurwerk goed kunt zien. De tekst en de banner zijn nieuw uit de Noor-design collectie van deze maand. 
De houten ornamentjes haalde ik uit doosjes van Craft Emotions.


Ik kleurde het plaatje met mijn Copics, de kleurnummer vergat ik te noteren, dus een keer zonder nummers.
Ik ben flink aan het opruimen op mijn hobbyzolder, op mijn Facebookpagina plaats ik regelmatig leuke dingetjes, voor een klein prijsje. 
Groeten Diny

9 opmerkingen:

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Echt een leuke en schitterende kaart Diny
grtjs, Emma

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart en een gave kleuren combi Diny
Gr Karin

roelie zei

heelmooie combi diny en mooi plaatje er bij

gr roelie

Karin Heiloo zei

Hij is leuk Diny :)))
Groetjes Karin

emsiescreaties zei

Wat een leuke kaart en hele snoezige houten ornamentjes....

By XaLu zei

Wow, ik vind hem weer prachtig!
Super ingekleurd.

Groetjes,
Nicole

Caroline zei

hij is echt te gek, wat mooi gemaakt dit, zo passend. Groetjes Caroline

Frouwkje zei

Mooi Diny!! Leuk met de konijntjes. En de notenbalk past er prima bij :-).
Liefs, Frouwkje

Erica ♥ zei


Echt schitterend gemaakt ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}